times flies ..... soms - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cathy Boer - WaarBenJij.nu times flies ..... soms - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cathy Boer - WaarBenJij.nu

times flies ..... soms

Door: cathydeboer

Blijf op de hoogte en volg Cathy

27 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Hello !!

Ik zit hier nou bijna 2 weken en eigenlijk gaat de tijd best snel. behalve als ik aan het werk ben dan gaat de tijd heel langzaam. Werken vind ik nog niet echt leuk, die huppelkutten achter de receptie zijn vet verwaand, en de mannen krijg ik ook weinig hoogte van. Gelukkig heb ik hier ook een paar nederlandse meisjes ontmoet wat wel heel gezellig is!

Het werk gaat heel langzaam als zoals ik al zei dat komt meer omdat ik nog niet zo veel weet en of ik moet een early shift dat is van 6.45 tot 15.15 of ik moet een late shift dat is van 14.45 tot 23.15 best lange dagen dus en dat voelen mij voeten !!


Ik heb na 1 week ook eindelijk mijn koelkastje dus kan ik lekker yoghurtjes halen:).

En wegens gezondheids problemen gaat 1 nederlands meisje naar huis toe dus daar heb ik allemaal wasspoeder en schoonmaak middelen van gekregen dat is wel lief!

Verder red ik me hier wel, weet de weg nu alleen naar het stadje toe en de leuke winkeltjes/terasjes zijn snel gevonden.

Fotolijstjes heb ik ook al gekocht nu alleen nog de foto's.

Om een beetje foto's te zien kan je kijken op mijn facebook pagina. http://www.facebook.com/Cathydeboer1 in deze dagen kan je daar ook een filmpje van mijn kamer op verwachten waar iedereen jaloers op is!


SeeeeeYahhhh !!

  • 01 Mei 2012 - 21:04

    Sas:

    Dit is dus even wat anders, dan je vorige reis... Nou hopelijk went het snel en kom je er alsnog vanzelf tussen!
    Hoe gaat je engels? Geen barriere?
    Veel plezier en hopelijk valt het weer mee, niet alleen maar regen, zoals mijn clichebeeld is van daar haha.
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Cathy

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 1231
Totaal aantal bezoekers 40308

Voorgaande reizen:

14 April 2012 - 02 Oktober 2012

Guernsey stage

29 Juli 2010 - 30 November -0001

Cathy goes panama

Landen bezocht: