Nieuw project - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Cathy Boer - WaarBenJij.nu Nieuw project - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Cathy Boer - WaarBenJij.nu

Nieuw project

Door: cathydeboer

Blijf op de hoogte en volg Cathy

02 April 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi hoi lieve mensen,

Na 1 jaar Panama wat voor mij écht super is geweest, staat nu weer het volgende project eraan te komen.

GUERNSEYYY !!

De meeste mensen hebber er nog nooit van gehoord, maakt niet uit! had ik namelijk eerst ook niet.
Guernsey is onderdeel van de kanaal eilanden. De eilanden tussen engeland en Frankrijk.

Ik ga naar het St. Pierre park hotel waar ik 6 maanden receptie ga doen. Hopelijk bevalt het me maar, daar ben ik niet zo bang voor.

Ik ga proberen een blogje bij te houden dus jullie horen nog van mij!

xxxx

• 02 April 2012 - 16:18

Sas:

Leuk leuk!! Vind het weer knap dat je gaat reizen! Gelukkig is dit iets dichter bij voor de fam...
    Succes iig en ik zal weer lezen!
    Zorg dat je niet verliefd wordt hahaha (sorry flauw)! Heeeeeeeeeeel veel plezier!! Kus