first impression - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cathy Boer - WaarBenJij.nu first impression - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cathy Boer - WaarBenJij.nu

first impression

Door: cathydeboer

Blijf op de hoogte en volg Cathy

14 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve vriendjes!

Vanochtend ging de wekker om 4 uur. Vroeger kon bijna niet maar het was tijd om naar het vliegveld te gaan. en dit keer eindhoven airport.

dit keer geen lange vakantie maar keihard aan de bak !

Op eindhoven had ik me 2 klasgenootjes gevonden om met mee te reizen. De reis naar Londen ging echt súpersnel. In 40 minuten waren we er namelijk al.


Een maal op londen aangekomen hebben we onze baggage opgehaald een broodje gekocht ingecheckt en zo wilde we de douane door maar, bij Mevr. de Boer ging het weer eens niet goed. Mijn boardingkaart klopte niet dus ik weer terug naar de balie. nou gelukkig was geen probleem heb zomaar een andere gekregen en kon de douane door. en ja hoor het poortje gaat boeken. Nou, ik heb nog nooit zo'n intieme foullage (?) beurt gehad.

Toen we by de gate zaten zagen we ons vliegtuigje aan komen woaww wat een klein ding was dat! het waren 18 rijen van 4 stoelen. Maar ook dat heb ik overleefd.

Eenmaal in guernsey stond er iemand met een naambordje 'cathy' daar ben ik maar netjes heen gegaan en hy heeft me afgezet by het hotel. hele aardige jongen was het. Gezellige collega dus :)!

Eenmaal in het hotel kwam ik erachter dat ik geen klein kamertje in een staffaccomodatie heb maar een dikke hotelkamer! incl. 2 persoonsbed, douche, bad & flatscreen tv!! Bovendien is het internet veel sneller hier dan in die staff accomodatie dus ik ben helemaal blij.

Heb net ff me koffertje uitgepakt en ben naar de supermakt geweest, die zit hier toch tegenover. Om wat toiletartikelen te halen want dat paste echt niet meer in de tas. Lig nu op bed het verhaaltje te typen nadat ik me gedouched heb en kom er al achter dat ik veel ben vergeten. Ben benieuwd tot hoelaat die dan open is.

Zometeen gaat me baazin me uitleggen hoe het gaat met eten etc. dus ben benieuwd!!

Ik hou jullie op de hoogte.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ps. Voor whatsapp, ping etc etc heb ik nog wel het zelfde nummer. Voor smsen en bellen heb ik een prepaid telefoontje! vraag er maar naar en zal hem je geven ;).


  • 14 April 2012 - 17:01

    Sas:

    Dat klinkt nu al leuk!! Veel plezier!!!!
    Kus Sas

  • 25 April 2012 - 06:02

    Yvonne:

    Wordt het niet tijd voor een volgend verslag?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Cathy

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 1372
Totaal aantal bezoekers 40319

Voorgaande reizen:

14 April 2012 - 02 Oktober 2012

Guernsey stage

29 Juli 2010 - 30 November -0001

Cathy goes panama

Landen bezocht: